MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

Y E S!!

Kategori: VARDAGEN

Då var det gjort! Pratade med Tony igår kväll och köpte mig ut för 250 dollar och jag måste ha flyttat ut senast på måndag. Yay! I did it!

Så synd om honom egentligen, han har inte gjort annat än försöka hjälpa mig med det jag behöver och så kommer jag, en tjej från Sverige som tror att hon kan få som hon vill. Haha....så snäll han är. Men i slut ändan är det jag som inte har trivts och därför var beslutet lätt för min del. Dessutom vill jag umgås med Riliegh och hon har snart bott i vår lgh i 2 veckor själv. =(

Men nu slipper jag tänka på det så helgen är räddad. Underbar känsla av frihet och en tung sten som lyfts från mina axlar.

Önskar er alla en fantastisk fredag och en underbar helg för det ska jag ha med fest, rockband, marknad, avskedsfest för Nina och FLYTT!

Älskar ER!

Massor av kärlek

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2010-04-23 | 12:43:06

    Min duktig flicka. Håller med Matilda (vilken klok människa och underbar vän!!!!!!!!!!!!), livet är inte bara dans på rosor och ibland för man inte som man vill, direkt. Ibland för man jobba för det men sen smakar det ännu bättre.

    Älskar dig min vackra princessa.

    Mamsen

Kommentera inlägget här: