MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

LOVE IS HARMONY, DESIRE IS THE KEY

Kategori: VARDAGEN

Min dag hade inte kunnat firas bättre. På morgonen fick jag en fantastisk present och kort av mina föräldrar som Sebastian hade haft med sig. Sedan åt vi frukost och gick ner till stranden. Solade, badade, läste min bok, löste lite korsord, spelade strand tennis, som tyvärr gick sönder efter en hård match.

 

Lite över tre gick vi upp till rummet, jag duschade och sen var det avfärd…hade mina aningar och det visade sig vara sant. =)

 

Mandarin Spa, i fyra timmar blev vi omhändertagna och det var fantastiskt. Vi började med att byta om till badrock, nakna under, och gick upp en våning. Där väntades helkropps;

-        scrubb

-        ler inpackning

-        massage &

-        hotstone massage

 

Sedan gick vi upp en våning där vi satte oss i gudomligt sköna fåtöljer (liknande Joey’s och Chandler’s i vänner) och fick ansiktsbehandlingar med en underbar utsikt över stranden och havet.

När fyra timmars olika behandligar hade passerat trodde jag att det var över. Istället väntades en fem rätters middag på altanen för två. Vattenfall i bakgrunden, livemusik från restaurangerna nedanför, och havet framför. Det var så fantastiskt fint och maten var utsökt. Efter andra rätten var jag rätt mätt men fan, det slank ner. =)

Nu sitter jag på hotell rummet, Seb har somnat och jag kan inte sluta titta på min hud. Sammetslen, glänsande och underbar fräsch. Synd att saltvattnet kommer ta över imorgon.

 

Dagen har varit fabulous och tack till alla er som hört av sig till mig. Ni är underbara.

 

/MW

Kommentera inlägget här: