MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

Gaga oooh la laaaaa

Kategori: VARDAGEN

Åh vilken underbar helg och underbart väder. I fredags var jag i skolan hela dagen and did some homework, duktiga jag =)

På kvällen var jag hos Shannons nyöppnade butik i Valley. Wow vilka kläder dock inte min prisklass då jag är studerande. Men fan vad snygga kläder, i want them all. =) Senare begav vi oss ut och ännu en gång var jag den enda som stannde till slutet. Hur ska detta sluta? haha... När jag väl står på dansgolvet har jag så svårt att slita mig loss och det gör det inte lättare när jag har hittat ett mysigt ställe med gryyym musik.



Idag (lör)gick jag ner till poolen och simmade lite och kopplade av en stund i bubbelpoolen. Självklart försökte jag färglägga min kropp med lite brunt då solen äntligen tittat fram. Jag vågar inte riktigt lita på vädret här nere så jag tar tillfället i akt och passar på.

Snart kommer Julis att komma hit och bubbel, Pinky står redo och kall för att sippas på innan det är dags för avfärd mot LADY GAGAAAA! Kommer bli galet bra. Efteråt hoppas jag på lite dans igen på Kaliber Lounge för att avsluta helgen på topp.

Åh, vad jag myser. Underbar helg! Lovely!

Kärlek till er alla från Brisbane!

KOMMENTARER:

  • Matilda säger:
    2010-03-29 | 10:59:52

    Låter underbart! jag måste boka ticket nuuuu!

Kommentera inlägget här: