MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

I'M SO HAPPY AND THAT AIN'T WRONG

Kategori: VARDAGEN

God eftermiddag!

Förlåt för att det är så dålig uppdatering på senaste men det blir så när jag är iväg hela dagar på jobb! Blir inte mycket tid över till bloggandet när jag kommer hem då klockan är runt åtta, halv nio, sen ska man hinna äta, prata lite med familjen, varva ner och sen kommer bloggandet dessvärre. Men jag gör mitt bästa för att försöka hålla er uppdaterade så att ni vet! =)


Idag har det varit en riktigt bra dag, är lycklig. Jag trivs på jobbet och tjejerna är toppen. Det var vackert väder (visste det), Westfield (nya köpcentrumet öppnade idag, sjukligt mycket folk, grymt fint med grymma butike, butiker som GUCCI,, Laura Ashley etc).


Negativa är att jag har ont i ryggen efter att ha stått upp 9 timmar idag, Zara öppnar inte förrän nästa år, jag fick inte utnyttja det vackra vädret idag och långt pass i morgon också...........men sen är det BIO och HEEEEELG! =)


Nu ska jag försöka hoppa i säng/soffan och försöka nanna! Puss på er mina underbaringar


Darins nya låt "lovekiller" med vår svenska "Angelina Jolie" aka Dani Karlsson



Kommentera inlägget här: