MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

BABY I CAN SEE YOUR HALO

Kategori: VARDAGEN

Jahopp, vad har man hittat på idag då? I förmiddags var jag iväg på ett uppdrag/kund och fixar med logga, visitkort, folder etc. Skoj då det var länge sen jag satt och trixade i photoshop och illustrator och det är ju kul trots allt när man väl sitter där. Jag hoppas på ett lyckat resultat och att kunden blir nöjd.

Angående vädret känns det som att jag tog ut våren i förskott, vad är det för V Å R???? Fy bubblan vad tråkigt, jag som hade hoppats på att det skulle bli finare väder nu. Mina föräldrar gottar sig i Turkiet i en vecka och på Söndag åker min kära bror till Dubai...avundsjuk? Nä, inte alls! =) Får drömma mig bort till varmare bredd grader och hoppas på att våren och värmen kommer inom snar framtid!
Kommentera inlägget här: