MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

I WAS BORN THIS WAS AND I WON'T HIDE MYSELF

Kategori: VARDAGEN



Hej mina fina och Hej det fina vädret. Åh vad härligt när det är varmt, man blir på strålande humör! Mindre kul att jag ska jobba idag och hela helgen men ser fram emot nästa vecka eftersom jag är ledig måndag till onsdag, underbart. Får hoppas på att solen är här för att stanna.

Måste berätta om en incident som skedde härom dagen på jobbet. Det visade sig att det var ett par som hade sex i ett ut av våra provrum och inte nog med det, killen torkade sin äckliga spunk på vår tröja. Det värsta är att det inte är första gången det händer. I proven har vi hittat alla möjliga äckliga samt konstiga saker men det man borde fråga sig är när man ska sluta förvånas????? Då är mitt svar.... A L D R I G!!!!!!!!! Det kan vara från en liten petitess som att folk inte hänger ut sina kläder till att hitta använda tamponger och annat skit. Skärpning till alla er som är ute och shoppar, ni kan väl åtminstone försöka hänga ut era plagg?!

Annars har det inte hänt mycket mer. Tänkte att jag snart skulle ta tag i att plantera lite blommor/växter på vår utegård och göra det lite vår mysigt. That would be the first time! =)

Nu får jag se till att göra mig iordning innan jobb. Hoppas ni får en fantastisk fredag och en mysig kväll! Puss på er finaste
Kommentera inlägget här: