MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

DAN FÖRE DOPPAREDAN

Kategori: VARDAGEN

God morgon sötnosar!


Julafton närmar sig med stormsteg och jag måste säga att min julkänsla är lika med noll! =( Så tråkigt när jag inte kommer in i julandan och jag känner mig super stressad inför dessa kommande dagarna.  Jag har fått ledigt idag vilket jag är otroligt tacksam över eftersom Matilda är på besök och det är min enda chans idag att få träffa henne =).

I morse vaknade jag tidigt och började min morgon med att sola, love it! När jag kom hem hoppade jag in i duschen och stack in till stan för att köpa min sista julklapp och den var till lilla söta mormor. Nu är jag HELT färdig och det är ju bra, inte alls sista minuten!

Nu ska jag och sambon iväg till hans mor och fira jul med lilla vippen. Ska bli super mysigt! I kväll hoppas jag på att få se Matilda och ta några glas vin och bara mysa av varandras sällskap!


Jag önskar er alla en super trevlig Fredag! Hörs lite senare ;-#


Kommentera inlägget här: