MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

TIME FLIES

Kategori: VARDAGEN

Hej kära bloggläsare.

Jag har haft fullt upp i tre dagar och det är så härligt att fördriva dagarna när man har mycket att göra, nackdelen är att tiden går mycket fortare än jag velat. I morgon är det tillbaka till jobb och jag hoppas julshoppingen har kommit igång lite. Varit lite dåligt med det tycker jag! Ut med er och handla klappar hos oss på Gina! =)

Helgen har också varit fullspäckad. I torsdags var vi bjudna på Robert Gustavssons 25 år jumileiumsrevy i Malmö utav sambons pappa! Det var helt okej men inte super skoj. Vissa karaktärer är lite uttjatade, exempelvis Tony Rickardsson men det var roligt att få se honom och eftersom vi satt på första parkett fick man lagom med saliv på sig också! Fräscht!

På Fredagen var vi på julshow på Arenan i Lund och inte heller den var någon entusistisk glädje. Förutom Jansson och Wester själva, var Jennifer Brown, komikern Måns Nilsson och sångerskan Malena Laszlo medverkande och Robin Paulsson stod som konferencier. Det var mycket sång vilket vi tyckte var lite tråkigt men det bästa var helt klart när Wester skulle brandsäkra årens julsånger, så sjukt roligt!


I lördags var det dags för julbord med jobbet och Rådhuskällaren bjöd på klassiskt gott julbord. Inte för att jag är jätte förtjust i vad som bjuds på ett julbord (sill, janssons frestelse, julskinka, lutfisk, gravad lax etc...blää) men lite, ågg, köttbullar, prinskorvar fick jag i mig och sen direkt på gottebordet. Efterrätter kan man aldrig få nog av och det finns alltid plats till det!


Efter middagen tog vi några drinkar på Paddy´s och sedan var vi väldigt få som gick vidare men de som var mest danssugna fick skaka sina rumpor och svänga sina ben länge länge! Det var jäkligt roligt och kanske en eller två drinkar för mycket för att dagen efter var jag slöare än slöast!



Too many vodka/redbull?


Nu ska jag ta ut mitt nybakade bröd ut ur ugnen så får jag fortsätta imorgon! Hoppas ni hade en fantastisk helg!



Puss på er


Kommentera inlägget här: