MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

I WILL JUST LAY HERE AND SMILE

Kategori: VARDAGEN



Pust! Jobb, jobb och mera jobb! Jag vet att jag inte borde klaga då det finns värre saker här i livet. Känner verkligen att det är dags för mig att börja söka jobb....på RIKTIGT! Nu i veckan tänker jag ta tag i att skriva ett CV och börja titta på vad det finns för jobb där ute som kan vara intressanta. Som många av er vet är jag färdig Produktionsledare inom Media men känner efter mitt år i Australien att jag vill rikta in mig inom event. Eller jag kanske kan säga att jag alltid velat jobba på ett event företag med efter min resa känner jag en starkare passion än nånsin och det är det jag vill jobba med. Jag tänka mig att jobba som projektledare/produktionsledare på ett event företag så om ni hör något hojta gärna till och kontakta mig via mail eller telefon (skulle uppskattas).

Sen undrar jag var F***********N är mitt bagage? Jag skickade iväg en resväska på 50 kg den 7 oktober från Brisbane och den har fortfarande in kommit hem än! Jag är så jäkla förbannad och jag är verkligen rädd för att jag har blivit lurad. Jag har försökt kontakta företaget ett X-antal gånger utan framgång och istället blir jag kopplad till ett annat företag där jag var tvungen att fylla i ett formulär som tog nästan 1 timme att göra färdigt. Det billigaste är att de återkommer efter 28 dagar! Kom IGEN! Sjukt lack! Jag har värdefulla saker i den, bland annat min dator, ipoddocka, märkes väskor etc! Inte ok!

Jag vill ha hem mina saker, genast! Vad gör jag om det är ett skam-företag! Jag tror nästan att jag råkat ut för det och då kommer jag bli helt knäckt, är redan det nu! *Buhu*

I morgon är det åter till jobb och sen är jag ledig i två dagar! Då ska det köpas träningskort, solas och kanske till åter mig själv lite shopping! Det var trots allt ett VÄLDIGT tag sen jag unnade mig något vackert! Vill spara mig till Stockholm egentligen men kanske blir det en liten gottis påse trots allt!


Hoppas er Lördag är fantastisk och till alla er som är ute och svirar, drick ett glas eller två för mig med!


Love

Monika
Kommentera inlägget här: