MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

FEELS LIKE A THRILL

Kategori: VARDAGEN

Gooood morgon!


Oj vilken vecka jag har haft med massa jobb, fixa diverse saker och en massa stress. Positiva är att jag gick på semester i söndags efter att jag slutat på jobb, det firades med en middag på lilla torg med Alexandra och rosé! Veckan har börjat bra men att hinna koppla av och njuta är inga ord jag kan ta till mig riktigt ännu. Har träffat en massa mäklare och gått på möten men har nu äntligen bestämt mig vem som ska få äran att sälja min lägenhet och det blir HETTINGER! Jag tror på dem och hoppas på en bra försäljning!

Utöver det har det varit mycket inför resan till Marbella som jag åker till i morgon (05.00). Saker som ska göras idag;

* Packa

* Tvätta

* Köpa små saker till resan

* Städa min lägenhet

* IKEA - köpa saker till fotograferingen !

* Fixa till den inför fotograferingen som är idag!

* Fixa naglarna!

* Lämna vippen till mormor och morfar

* Listan kan göras lång...



Jag ska försöka lägga upp lite bilder från födelsedagsfesten och blogga lite mer idag, i'll do my best!

Nu måste jag ta ut tvätten och gå ut med vippen innan jag ska iväg till lägenheten! Lägger upp sneak-peak bilder på den när jag är tillbaks!

Until then....sayanara!
Kommentera inlägget här: