MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

I DON´T WANNA WASTE MY TIME

Kategori: VARDAGEN

Hello sunshines!

Hur mår ni idag? Solen skiner och äntligen är sommaren här, eller????? Jag har varit ledig idag och det har varit full rulle. Mina föräldrar åkte till Polen igår och jag passar vår lilla och väldigt gamla (16 år) tax! Sjukt att hon har blivit så gammal and still going strong! *knack knack* Jag ska passa henne i lite mer än en vecka och det är mycket nu med jobb, hundar, mäklare, fest planeringar etc. Denna vecka är fullspäckad och jag har redan ont i magen inför allt som skall komma! 
I morse var jag iväg och träffade första mäklaren då jag ska sälja min lägenhet och bli sambo officiellt =) Eller ja vi har varit det länge nu men nu finns det ingen återvändo =). Sen var det snabbt hem för att äta lunch med "S" och sedan till frisören. Jag har blivit somrig IGEN och det känns skönt. Jag har blivit väldigt ljus om man jämför med innan men det är skoj. Skönt med lite förändring!

Sen var det iväg på nästa möte med en annan mäklarfirma och nu är man lagom snurrig i bollen. De har sagt väldigt olika saker och för att göra det ännu svårare för mig själv ska jag träffa en tredje i morgon. Men jag hoppas att jag efter i morgon har bestämt mig för en så att jag kan gå vidare till nästa steg och verkligen sätta igång med hela processen. 
Nu ska vi snart på middag till "S" syster och grilla. MUMS! Hoppas ni har en underbar dag om inte så önskar jag er ALLA det! Puss på er


Kommentera inlägget här: