MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

I RUN AROUND NAKED AND I LIKE IT

Kategori: VARDAGEN

God kväll sötnosar! Ligger i sängen i nytvättade lakan som doftar sommaräng/vanilj och njuter. Finns det något härligare än rena lakan och fluffiga täcken?! I think not! =)

Nu har jag packat färdigt inför stockholm vistelsen och flyget avgår 09.40 från sturup, malmö! Wiee, det ska bli så skoj och det är såååå efterlängtat. Sambon är redan uppe sen i onsdags och jag ska möta upp honom på centralen där vi sedan checkar in på hotellet! Kom på en sak som är bättre och det är hotellfrukost, mums!

Vi har passat Chilis "kusin" Max sen i söndags och det är väldigt mysigt som jag sa innan men eftersom han är stor som ett hus och stark som stålmannen är han även en rejäl gosse att hand om, men kär är han när han vill. Jag var själv med hundarna i går och idag och det har gått relativt bra tack vare bra arbetstimmar på jobb. Men igår morse försov jag mig lite, men sju kom jag upp och gick ut med hundarna i en timma. Jag hann inte duscha utan fick tvätta håret i badkaret och inser ganska snabbt att jag står i en vattenpöl och ser mig omkring på golvet och ser att det är översvämning! HJÄLP! Så jäkla typiskt att avloppet skulle krångla. När jag öppnar upp vattenbrunnen möts jag av en syn och lukt jag sent kommer att glömma! Nackdelen med långt hår är att det samlas och det gjorde att det hade blivit stopp! Fy fan säger jag bara. Sjuuuukt vidrigt. Jag inser därefter att jag inte kommer hinna med mitt vanliga tåg, tidsoptimist som jag är och börjar samla upp vattnet, tog en evighet. Oavsett kom jag fram i tid tack vare att jag kunde ta bilen.  Imorse lämnade jag av gossen och jobbade till 6.

Ikväll har jag pampered myself efter lite tvätt, med långt bad, skrubbat kroppen, vaxat benen, gjort naglarna och målat tånaglarna, gått runt naken (när katten är borta dansar råttorna på bordet) med grym musik i bakgrunden, härligt! Hahahaha!

Nu ska jag försöka sova lite! Godnatt på er så hörs vi imorgon!


En liten sneak-peak på packningen!
Kommentera inlägget här: