MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

FAIRY TALE HEROES

Kategori: VARDAGEN

De senaste veckorna har det varit otroligt mycket jobb och Gina Tricot har varit mitt hem på gott och ont. :) Just därför har jag planerat in lite semester vid olika tillfällen nu under de kommade två månaderna. Ordet semester klingar så otroligt bra i mina öron för tillfället och den första get away blir till Göteborg, en mini semester, där jag har blivit bjuden på fest. Temat är sagofiguer/hjältar och jag behöver låna er kreativitet till vad jag kan klä ut mig till. Det är trots allt bara 3 veckor kvar så det gäller att bestämma sig så att jag kan börja planera mina inköp till min outfit, vad det nu än blir.

Jag fick ett förslag på "black swan" som jag verkligen kan tänka mig men det hamnar nog varken under kategorin sagofigur eller hjälte, eller? Har ni andra tips på vad jag skulle kunna klä ut mig till kommentera gärna så att jag får in era förslag! :P



Det tråkiga är att alla maskerad outfits ska anspelas på sex, visst har jag förståelse för det med det är som det är antar jag!



Kommentera inlägget här: