MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

I FEEL THE PAIN

Kategori: VARDAGEN

God kväll alla!
Idag har jag varit ledig och sov ut så länge jag kunde, halv tio drog jag mig upp ur sängen men önskade faktiskt att få sova lite längre. Oavsett så tänkte jag igår kväll att jag skulle ta en power walk imorse men det blev inte riktigt så, däremot blev det en lång runda med vippen.


I eftermiddags var det som sagt dags för min första laser behandling. JAg var lite nervös och orolig eftersom jag inte hade fått någon information om vad man ska och inte ska göra innan samt efter. Men efter ett snack med min kusin Bea som är hudterapeut och även hon utför laserbehandlingarna lugnade hon ner mig och idag var jag lugn som en filbunke. Det gjorde inte speciellt ont men visst känns det lite grann.




I lördags var det middag och drink kväll för att käraste Ana fyllde år. Det var jäkligt trevligt och stället vi åt på "Just like mama´s" var sjukt trevligt och det rekomenderar jag starkt. Super trevlig personal, super god mat och super mysigt. =)

Efter maten gick vi vidare till Carib Kreol och tog oss varsin drink och avslutade kvällen på Grand.

Kommentera inlägget här: