MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

THEY SAY I¨M BACK...I¨D AGREE WITH THAT

Kategori: VARDAGEN

Hej allesammans!

Vad ska jag säga? Jag kan be om ursäkt för att jag har varit otroligt dålig på bloggandet men dels har jag haft sjukt mycket att göra och dessutom har jag inte haft någon lust till att blogga.

 

Jag har nu ny energi och nya krafter, kanske beror på att jag äntligen har semester och jag ska se till att njuta av varje sekund jag är ledig.

 

Ja då kanske ni undrar vad som har hänt på sista tiden och ja jag har väl hunnit med en del.

 

Sistnämnda i bloggen var att jag skulle upp till Stockholm för att hälsa på Matilda vilket jag även gjorde. Stockholm är fantastiskt, jag har aldrig varit ett big fan av storstaden men för varje gång jag åker upp hittar jag något nytt man förälskar sig i. Denna gång hade vi otur med vädret, det regnade konstant från stunden jag kom tills att jag åkte. Roligt hade vi och inflyttnings festen blev väldigt lyckad.

 

Kommentera inlägget här: