MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

FU%# OFF RAIN

Kategori: RESOR

God morgon Sverige!

Resan har inte börjat bra, vädret är riktigt dåligt! För er som känner mig vet att jag är en soldyrkare och störta anledningen till att jag åker iväg på solsemester är för att sola och bli bruuuun! :) Det kanske är jäkligt ytligt och framställer mig som bortskämd men det är sanningen! Idag är det 6e dagen dvs snart har halva semestern gått och utav dessa sex dagar har det regnat 4! Första dagen solade vi inte utan utforskade stan. Igår hade vi fint väder och låg vid poolen fram till tre innan vi gick och åt lunch men på kvällen piss regnade det IGEN!

Dagarna har spenderats genom massager, manikyr, pedikyr, strosat på stan och druckit drinkar!

Jag vet att jag inte borde klaga, jag är trots allt utomlands och vi har det varmt!

 

Kommentera inlägget här: