MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

LATE UPDATE

Kategori: RESOR

God morgon Sverige!
Vi har haft sjukt dålig internet uppkoppling de senaste dagarna här i Patong och har därflr inte kunnat uppdatera. Det störrigaste av allt är att jag hade gjort fyra lååånga inlägg och allt kastades i sjön när jag kulle lägga upp dem. Riktigt irriterande.
Oavsett, så kom vi tillbaka från öarna i föörgår och vi har haft det underbart. Krabi pch Phi Phi är de två öarna jag velat besöka väldigt länge för att när jag var här sist med Alexandra var det tsunami och allt hade blivit förstört och dessutom inte säkert att åka ut till öarna. Men nu har jag gjort det och jag är glad över att ha bevittnat dessa två fantastiskt fina öar.
Jag vet att jag har varit dålig på att lägga upp bilder med det är bara för att jag inte kunnat hitta sladdarna till kamerorna men nu är de hittade och bilderna ska läggas upp.
Hoppas ni har haft en fantastisk fredag och får en underbar lördag!
Kommentera inlägget här: