MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

NO SUNSHINE FOR US!

Kategori: VARDAGEN

God morgon sötnosar

Som ni kanske förstår så befinner jag mig i Phuket i Thailand! Flygningen gick bra, lite väl mycket turbulens för min smak men det gick bra. Försökte sova så lite som möjligt på flyget för att komma in i lokal tiden bättre men det går ju aldrig riktigt att planera. Sov i 4 timmar, 4 väldigt dåliga timmar och det fanns inte mycket att göra på planet för att planet var gammalt, ingen tv så man kunde inte spela eller titta på film!

När vi kom fram till hotellet (vid 14.00 lokal tid) gick vi ut en sväng på stan och åt! Sen gick vi tillbaka till hotellet för att vila, men den vilan gick över till sömn för min del och kl nio väcktes jag av att sambon varit och köpt mat! Åt snabbt och försökte hålla mig vaken men det gick inte! Sov till tolv dagen efter, missade frukosten så vi gick ut på stan och käkade!

Vi lade oss vid poolen på eftermiddagen men det var dåligt väder så ut på stan igen! Tittade på all skit som finns överallt, falska väskor, kläder etc och på kvällen satte vi oss på en bar och drack lite drinkar och tittade på allt roligt folk som strosade förbi! Salig blandning mellan familjer, pumpande musik, gogo dansare, strippor, par, pingpong inkastare etc!

Idag ställde vi klockan och gick upp vid halvtio och käkade frukost! Solen skiner så jag hoppas på att få sola lite idag och att det inte regnar som igår!

Vädret ser inte lovande ut så vi ska nog ta oss ut till öarna om några dagar och sova på Phil phi och Krabi i 2-3 dagar och hoppas på finare väder!

Nu ska jag in i poolen och ta mig en drink! Hoppas ni får en toppen dag så hörs vi lite senare!

Puss puss

 

Kommentera inlägget här: