MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

THIS WEEKEND IS GONNA BE A GOOD WEEKEND

Kategori: VARDAGEN

Oj vilka dagar man har haft. Det har varit mycket av allt och det har inte funnits mycket tid till annat. Jag har verkligen spenderat all min lediga tid på att fixa här hemma och på gårdarna för att göra det fint och det har tagit på krafterna men nu är jag super nöjd och känner att jag kan lämna vissa delar.

I lördags hade jag och tjejerna från jobbet grill- och eurovisionafton hemma hos mig och laddade var vi. Det var hur mysigt som helst och roligt hade vi. Att Loreen vann var det nog ingen som anande men jäklar vad roligt att hon tog hem det.


Imorgon bitti tar jag tåget upp till Stockholm och till min otroligt efterlängtade bästa vän, Matilda. Jag stannar tills på söndag och jag ska njuta utav varje minut, synd att vädret inte är med oss men vad gör det när man ska upp till världens bästa tjej och Sveriges finaste stad?!

Nu ska det tvättas och packas! hörs imorgon på tåget eller i Stockholm!

Puss på er
Kommentera inlägget här: