MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

WELL IT'S SATURDAY NIGHT AND I'M HOME ALL NIGHT

Kategori: VARDAGEN

Lördag och ännu en kväll spenderas hemma! Antar att det lätt blir så när man jobbar varje helg, hela helgen och börjar tidigt. Jag klagar inte då jag måste få ihop pengar. Jag var alltid full av energi på helgerna och jag kan ibland sakna den tjejen som blev alldeles till sig för att det blev helg och jag visste att jag kunde få dansa av mig och ha skoj med mina tjejor ;-) (som mamma kallar oss).

Jag antar att jag nu har vant mig vid att jobba varje helg och att utelivet är näst intill noll. Men som jag skrev i ett tidigare inlägg så känns det som att detta är mitt år och får jag som jag vill kan jag inom några månader bli jobbfri på helger och umgås med nära och kära, mingla & DANSA!

Nu blir det filmkväll istället, filmerna är hyrda, godiset är i skålen, colan öppnad, brasan sprider sin värme och filten är på! Alla ni som är ute denna kalla Lördag kan väl lova att ta ett par dans steg för mig med! =)


Ciao alla mina vackra

Kommentera inlägget här: