MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

HEY SOUL SISTER

Kategori: VARDAGEN

Oj vad trött jag är idag. Även denna vecka har det varit full rulle och det började med tisdagen då jag spenderade halva dagen på IKEA med mamma! Eftersom brodern har flyttat och han har världens snällaste syster så köpte jag hem lite saker till honom som han behövde. Efter IKEA var det snabbt hem för att lämna av sakerna hos honom och sedan iväg på möte med "projektet". Jag vet att ni är många som har frågat och att det är många som undrar vad mitt lilla projekt är men jag lovar att det kommer upp runt den 10e december så håll ut! =)

Efter mötet stack jag hem til lhonom igen med mamma och skruvade ihop sakerna, haha, mycket skratt blev det, speciellt efter att ha tittat på mamma när hon försökte ge sig på det. När brodern kom hem från jobbet blev han ju jäkligt glad och det värmde.

I onsdags var det dags för lite pyssel här hemma efter en god lunch med sambon på stan, storhandling av mat, hämtat ut mina nya glasögon och tvätt. Blev en del rundor mellan NovaLund och stan men till slut bestämde jag mig. Jag är inte så mycket för de klassiska julfärgerna (grön+röd) utan satsade istället på lila. 


Efter många om och men bestämde jag mig och jag måste säga att jag är väldigt nöjd över mina färgval. Självfallet ska det strykas men jag gillar det. 

Annars har vi precis kommit tillbaka från sambons bror som bjöd oss på middag ikväll. Nu ska jag ut med vippen as usual så hej så länge!

Love,
M

Kommentera inlägget här: