MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

NEW YEAR´S EVE

Kategori: VARDAGEN

Nyår detta år blev väldigt spontan vilket jag gillar starkt. Jag och Ana hade bestämt oss för att bojkotta nyårsfirandet som oftast bara är stressigt och väldigt överskattat och valde därför att sitta hemma i mjukis, kolla på film, dricka skumpa vid tolvslaget och bara M Y S A!

Men så blev det inte för att Per bjöd in oss på middag i Båstad. Vi funderade ett tag och klockan åtta kom Ana och hämtade upp mig och sedan körde vi upp till Båstad. Det var inte en själ ute på vägarna eftersom alla satt hemma och åt middag, antar jag, så det gick väldigt smidigt att köra upp. Vid halv tio var vi framme, lagom till huvudrätten och tog oss ett glas vin som var efterlängtat efter en stressig kväll.

Kvällen var väldigt trevlig och roligt hade vi. Det var meningen att två middagar skulle slås ihop men de andra lyckades inte komma iväg från Torekov utan de stannade hemma. Vi begav oss till Pepes och de få som var där var småttingar men vi hade roligt ändå. Haha, vi gjorde det bästa utav det och med lite drinkar i kroppen dansade vi loss och sedan tog vi oss hem vid två och åt mat....igen! Det blandades hej vilt mellan glass, hambrurgare och överblivna rester från middagen, men gott var det. Sedan var det hopp i säng!




Per och Jesper väntar på fyverkerierna...



Ana och Magnus



Jag och hjärtat



Jesper och Per






Per och Magnus



Magnus, Ana och Markus



Jag, Per och Ana



Jag och Gustav



On the dancefloor



Per ville vara med på puss kalas



Kvällen var trevlig, inte riktigt som vi hade planerat men oftast blir det roligast så. Masken hade jag tagit från Gustav som var sådär road över detta, dessvärre fick jag den inte med mig hem utan Gustav lyckades på något sätt sno tillbaka den. Attans...

Vaknade vid elva dagen efter och hjälpte till att städa undan och sedan tog vi bilen hem! Trevlig kväll, ett nytt år och jag hoppas på att jag tar tag i mig själv och börjar jaga min dröm på riktigt....


Hoppas ni hade en super kväll och att det nya året har börjat bra för er... Puss på er

Kommentera inlägget här: