MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

SCARY FRIDAY 13th

Kategori: RESOR

God morgon!

Idag är det Fredag den 13e för er som inte tänkt på det...Scary! ;) Jag har varit ledig i två dagar vilket kanske märks på bloggen :) Roligt! Idag ska jag åter till jobb och jag håller tummarna för att inget ont ska ske. Jag är inte skrockfull men ibland blir man lite nervös över dagar som idag, fredag den 13e!

Semester nummer två bär av till skidorten Branäs i slutet av Februari. Det var verkligen länge sedan jag var på skidsemester. När jag var yngre åkte jag varje år men på äldre dar har det dessvärre blivit mer sällan av olika anledningar. Förra året åkte vi upp till hallandsåsen över en dag men det är bara två backar, rätt korta men för en dag är det helt okej.

Det ska bli riktigt roligt att få komma iväg några dagar, snö, skidor, mycket skratt, dricka varm choklad, snöbollskrig, snöänglar etc. Wonderful! Igår var jag och köpte mig ett nytt skidställ, inte jätte snyggt men det var bra pris och dessutom svart vilket gjorde det ännu svårare att motstå. Nu är det bara att hyra skidor, stavar, pjäxor och köpa liftkort så är man fit for skiing! :P



Kommentera inlägget här: