MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

SHOPMANIA

Kategori: VARDAGEN

God kväll

Idag skulle jag ha varit ledig egentligen men fick hoppa in på jobbet några timmar då vi väntade viktigt besök till butiken men jag hann fylla på med nya smycken som jag tycker är så roligt och tids fördrivande så det gick fort. Efter jobbet åkte jag tillbaka till Lund och satte mig på Gräddhyllan och lunchade with myself och tittade ut på follket som passerade förbi i kylan. Älskar att bara titta på folk, hade kunnat sitta i flera timmar med en kopp te i min hand och bara stirra, haha!

Ikväll har jag spenderat några timmar framför datorn och nätshoppat. Ursäktar mig själv med att jag behöver saker till thailand, har faktiskt slängt nästan alla mina sommarkläder, så jag behöver lite nytt, men har hamnat i en ond cirkel så jag får ta och skärpa mig.

Imorgon kommer finaste Bobbie och lilla meja till oss på fika och det ska bli så jäkla roligt att se dem, var trots allt alldeles för länge sen jag såg dem. Bebisar växer så fort så jdet gäller att passa på att se dem så ofta man kan! =) Nu ska jag forstätta titta på X factor semifinal! Whoop Whoop!


Kommentera inlägget här: