MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

ONE NIGHT IN BANGKOK

Kategori: RESOR

Då sitter man på loungen på Bangkoks sjukt fina flygplats, glömt bort hur fräscht och fint det var här! Vi kom fram vid halv ett och vid två var vi på MBK shopping mall! Tiden gick fortare än jag trodde och nu är vi snart hemma i Sverige.

Han med både lite shopping, äta lunch och middag och göra nya naglar! Väldigt nöjd över denna semester men det ska bli skönt att få komma hem! "Borta bra men hemma bäst"! Saknaden av lilla Vippen är ofantlig och ska pussa ihjäl honom när jag får honom!

Nu ska jag ge mig ut till butikerna här på plats, jag ger mig verkligen aldrig och sambon tycker det är lagom rolig så därför lämnar jag honom här! Lagom svettig är man är! Haha, Najs!

Hoppas ni mår toppen så hörs vi snart!

Kommentera inlägget här: