MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

SHE SAT IN A WHITE STRAW CHAIR

Kategori: VARDAGEN

Jag var ledig både igår och idag men har inte hunnit med mycket annat än att fixa saker innan avresan till Thailand på Söndag. I morgon jobbar jag ett kort pass och ska försöka hinna med att träffa Ana som kommer hem från Stockholm en stund och på Söndag är det tänkt att packa eftersom flyget går inte förrän vid åtta på kvällen.


Angående Babaks 30 års fest i lördags så blev det inget för att jag blev sjuk på fredag kväll och mådde sjukt dåligt hela bilresan hem. Vi kom hem vid fyra så jag gick och lade mig i sängen och sov i två timmar ihopp om att vakna upp pigg och frisk men det gick verkligen inte. Vet inte riktigt vad jag hade men det var antingen matförgiftning eller maginfluensa. Jätte tråkigt eftersom jag verkligen hade sett fram emot denna fest och att få fira finaste Boboo på hans dag.

Idag är jag frisk och jag har jobbat som vanligt i veckan och nu i dagarna ha jag varit iväg och shoppat lite kläder och saker jag ville ta med mig till resan, lite onödigt då jag vet innerst inne att jag enbart kommer gå i flip flop, shorts och linne om jag känner mig själv rätt men det är alltid lite roligare att packa färgstarka kläder och highheels, får se om det kommer till användning. :P

Nu har jag precis tryckt i mig sjuuuukt mycket choklad och mår riktigt illa och apropå må illa och äta onyttigt så har jag sagt till mig själv att efter Thailand ska jag köpa mig träningskort då jag känner hur hela jag säckar ihop, ryggsmärtor och allmännt o-f-i-t!  Behöver verkligen en träningspartner om jag ska komma igång! Någon som är sugen på att träna med mig????
Kommentera inlägget här: