MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

YOU REMIND ME OF BRIGHTER DAYS

Kategori: RESOR

Hej bloggen, hej alla!

Hoppas allt är toppen med er?! Lovade er att jag skulle lägga upp bilder från Branäs så här kommer dem! :)



Stugan vi boode i...



Byn från backen...



Utsikt över en röd backe från sittliften...


I backen...


Dags för jäger för att döda baciller och lite öl...


Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen... :P



Söta vippen i snön...











I stugan på kvällen...




Sista dagen i backen...




Att få komma iväg på skidsemester var sjukt roligt eftersom jag alltid väljer sol före snö men nu ska det bli ändring på det. Jag hoppas på att vi i fortsättning kan komma iväg varje år på skidsemester för det är fantastiskt roligt och så annorlunda semester. När jag var yngre åkte jag varje år (upp till 15 års ålder) och hade det inte varit för mina föräldrar (som dessutom inte åker själva) som pushat mig på att åka varje år hade jag inte kunnat stå på ett par skidor idag.

Jag köpte mig skidställ innan vi åkte så nu är det bara att köpa mig ett par skidor och pjäxor när vi kommer hem från Thailand och hoppas på att få en bra deal. Sportlovet är över så priserna kommer reduceras rejält. Nästa år ska jag skrapa ihop en bra skara vänner så att man kan mysa ihop eller senare i år. :)

Kommentera inlägget här: