MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

SWEET DISPOSITION

Kategori: SHOPPING

Hej blogggen!
Fredag eftermiddag och jag kom hem från jobb för en liten stund sen. Jag har nätfönstershoppat de senaste dagarna utan att veta vad jag letar efter egentligen, men det är så skoj att titta. Tänk så lat jag har blivit, jag orkar verkligen inte gå på stan och titta, jag blir verkligen irriterad på alla människor som spatserar runt i butikerna som sniglar. Det ska ju gå snabbt, laserögon som jag säger till min sambo om vi är utomlands och går i butiker. På nätet är det ingen stress utan jag kan titta i min egen takt och slukas av alla dessa hemsidor som finns. =)



Hade velat hitta något att ha på mig på nyår men eftersom jag inte har en aning om vad jag ska göra blir det svårt. Skor har jag redan som jag köpte i USA men nu hade jag velat hitta en fin klänning på nätet! Vad ska ni göra? Några tips på bra fester?
Kommentera inlägget här: