MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

NEW HAIRCOLOR

Kategori: VARDAGEN

I'm back och även lilla sjuklingen, Chii! Stackaren var sjukt groggy när vi hämtade honom och är det fortfarande. Dem som inte har husdjur kanske inte kan relatera till detta men han är som mitt barn, han är min och bara min och jag älskar honom precis som om det vore jag som har fött honom. Han är mitt "kött och blod" och när han mår dåligt mår jag dåligt och det värker i hela min kropp eftersom jag lider med honom.

Operationen gick jätte bra och de tog bort knölen som ska skickas till ett labb för undersökning och förhoppningsvis får vi ett positivt svar tillbaka.

Har ju varit hos frisören eftersom jag tog ut mina extenstions i måndags och min utväxt var ett skämt. Det blev lite ljusare än vad jag hade tänkt mig men jag tror att jag gillar det. Vad tycker ni?




KOMMENTARER:

  • Ruthie säger:
    2012-04-24 | 11:57:10

    Fucking löööövvvvvvv it!!!!!

Kommentera inlägget här: