MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

KARATEFYLLA, PÅSK, JOBB

Kategori: VARDAGEN

God eftermiddag!

Idag är jag ledig och det känns otroligt skönt eftersom jag har jobbat hela påsken. Det har inte blivit så mycket påskfirande på grund av jobb men Matilda har varit på besök så jag har hunnit få lite kvalitetstid med henne och det är lika mysigt varje gång. Förra veckan kom hon över på middag och film mys och i Fredags var vi ute. Vi åt middag på stortoget med Ana och senare kom Ruth förbi på ett glas vin där även Assall joinade. Vi hade riktigt trevligt och fortsatte senare hem till mig på lite drinkar dock utan Ruthie som gick hem. Här hemma var det roligt och drinkarna blev starkare och starkare och avslutades på stortorget där vi fortsatte att dricka. Vi fick den briljanta idéen att fortsätta till Malmö och Johan hakade på. Väl i taxin smällde det, mådde sjukt illa men försökte att tränga bort det. Vi hann verkligen bara in och betala på Etage för att sedan storma ut och åka tillbaka hem. Sendfylla på hög nivå för min del och jag kan inte minnas när jag kräktes av alkohol sist. :(


Sjukt besviken på mig själv som lät det gå så långt men det var bara till att ta det och gå till jobbet dagen efter. Mådde inte bra som ni kan förstå men det gick. Efter jobb åkte jag och sambon till mamma och pappa som hade påskmiddag och där blev jag omhändertagen precis som förr. :)

Söndag och måndag åter till jobb och nu är jag ledig i tre dagar och dessa ska jag ta tillvara på och göra saker som att införskaffa träningskort, byta abonnemang till MAXI, fixa mitt körkort (glömde det på hotellrummet i Thailand) skriva mitt jäkla CV, gå igenom min garderob och RENSA, göra min deklaration och en massa till!


OFF I GO!
Kommentera inlägget här: