MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

OFF WE GO

Kategori: RESOR

God förmiddag!

Nu sitter vi i bilen på väg hem med en väldigt trött chihuahua bredvid. Han är helt slut, det var länge sen jag såg honom så trött! I går efter lunchen i backen bestämde vi oss för att ge upp skidorna eftersom det var så hårt, istället åkte vi hem och hämtade upp resten av gänget och åkte pulka! Sjukt roligt och vilken fart man fick! Vippen hängde med och även han tyckte det var roligt att få komma ut lite från stugan! Efter pulkåkningen gick vi och åt våfflor men jag gick hem strax efter det eftersom bag mådde sjukt illa. Nu sitter vi i bilen och mår fortfarande illa!

Nu är vi inte långt ifrån Säffle, där det är tänkt att tanka och få i oss lite mat om det går! Jag är otroligt trött och känner hur tunga mina ögonlock är men tanken på att blunda finns inte!

Ikväll är det Boboos 30 års fest som vi ska iväg på när vi kommer hem! Kommer bli tight med tid och jag hoppas på att vi hinner hem i tid så att jag hinner duscha och göra mig i ordning! Har skickat min kära mor på present uppdrag eftersom vi inte hinner och jag måste även be henne köpa sidenband som jag ska göra till rosett då det är obligatoriskt för alla! Kommer bli riktig skoj och jag hoppas på att jag kommer må bättre när vi anländer!

Hoppas ni får en fantastisk lördag! =)

 

Kommentera inlägget här: