MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

CRAZY NIGHT IN COPENHAGEN

Kategori: VARDAGEN

Ja då var det nästan en vecka sedan jag skrev, jag borde verkligen skärpa till mig nu! Oavsett så var det en galen utekväll förra lördagen i köpenhamn. Vi var nio tjejer som samlades hos Sandy först på fördrinkar och gott snack och sedan tog vi tåget in och var lagom högljudda med cider i handen. Vi var dem man brukar störa sig på tåget men vad fasiken, sjukt kul hade vi.

Vi besökte lite barer och drack goda drinkar och slutade upp på ett dansställe där några av oss lyckades slinka in utan att betala 250 danska och kunde dricka gratis hela kvällen! Hahaha! Vid halv fyra gav vi faktiskt upp och och någon timme innan hade halva gruppen försvunnit så fyra stycken gick vi till mcdonalds för nattamat och tog tåget hem. Runt halv sex somnade jag och dessvärre vaknade man upp halv nio. Förstår mig verkligen inte på det men kunde inte sova mer. Kunde inte ha begärt mer utav kvällen. Tjejerna är underbara och kunde inte tänka mig att inviga våren på ett bättre sätt.

Kommentera inlägget här: