MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

SPRING IS HERE

Kategori: VARDAGEN

Ja nu har ju våren kommit och det innebär inget mindre än att det är dags att vårstäda. (Vuxenpoäng - check) :)
I tre dagar som jag har varit ledig har jag passat på att tvätta utemöblerna, vädra kuddarna, tvätta dem, köpt blommor sopat hängt upp ljusstakar, slipat bord, stolar och oljat in dem med mera. Det känns underbart men är helt slut nu. Jag har fortfarande loungen kvar, dvs, tyget som ska upp men det får jag ta i veckan, förhoppningsvis.



I måndags var det valborg som ingen lundabo kunnat missa och fy fan vad nygatan såg ut. Fruktansvärt! Vi bor ju precis där och för att komma ut från oss var mna tvungen att ursäkta sig och putta sig ut för att komma ut. Det var en lugn valborg med fantastiskt väder så vi åkte över till sambons far och drack gott vin och vippen sprang runt som en galning i trädgården. På kvällen åt vi på "M.E.A.T" och gick över till Niklas som hade fest. Jag begav mig hemåt vig halv tolv eftersom jag skulle upp klockan sju för att jobba. Men det var mycket trevligt, lugnt och skönt att vara klarvaken dagen efter.
Kommentera inlägget här: