MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

I´M BACK PEOPLE

Kategori: VARDAGEN

 
Trodde ni att ni hade lyckats bli av med mig eller är det jag som lyckats bli av med er? Tror snarare på alternativ nummer två. Men nytt år och nya tag.

Hur är det med er mina kära läsare? Jag mår bra och jobbar på mer än på mycket länge. För er som inte vet så har jag börjat studera igen. Jag läser till eventkoordinator och trivs som fisken i vattnet och roffar åt mig allt jag kan ta in.

Det blir inte mycket tid över till annat men det går bra för att jag känner att jag har hittat hem och det är en fantastisk känsla. Klassen är underbar och vi har en bra sammanhållning trots att vi bara gått några månader ihop.

På jobbfronten så har jag flyttat till den nya delen på Mobilia köpcentrum så kom gärna förbi och hälsa på, alltid lika trevligt när någon hälsar på en på arbetsplatsen.

Idag är det fredag och ikväll ska chefen firas då hon fyller år. Ska bli jäkligt roligt, inte bara med tanke på kvällens fest men även på grund av att jag skadade min tumme på min bästa väns födelsedags fest förra helgen och har halva armen gipsad. Det hade inte spelat någon större roll om det hade varit min vänstra hand men det är den högra och allt tar så mycket mer tid att göra dessvärre. Dagens i-landsprobelm.

Nu ska jag återgå till lektionen så hörs vi alla snart igen! Jag ska inte svika er igen! =)

 

KOMMENTARER:

  • mini säger:
    2013-02-07 | 18:46:27

    Nu var det 13 dagar sedan du sa att du inte skulle svika....:D

Kommentera inlägget här: