MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

IN THE STREETS OF SAN FRANCISCO

Kategori: RESOR

Härliga san francisco! Idag hade vi inte lika tur med vädret, men inte hindrade det oss! Vi började med att åka ut till "painted ladies", husen där huset fullt serien utspelade sig! Så himla fina, väldigt nergångna men roligt att se! Därefter åkte vi till utsiktsplatsen "twin peak" men eftersom det var en jäkla dimma och sjukt kallt såg man inget. Körde ner och tog oss till Golden Gate bron men inte den heller kunde man se! Blev väldigt besviken men inget man kan göra åt saken!


Vi åkte tillbaka till stan och lunchade och strosade på stan men tog oss snabbt tillbaka till hotellet eftersom att det blåste så himla kallt. På kvällen käkade vi middag på en cool diner, riktigt amerikanskt och mysigt! Blev tyvärr inga kort på stället eftersom jag inte tog med mig kameran men har så många andra fina bilder jag kommer lägga upp när jag kommit hem! =}

San francisco är en riktigt häftig stad som ligger på min topp 5 städer lista, utan tvekan! Hit hoppas jag på att komma tillbaka och det snart! Imorgon väntar ännu en lång bilfärd men nu via route 1 som tydligen ska vara helt fantastisk, utsiktsmässigt!


Godnatt
Kommentera inlägget här: