MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

RECIPE FOR LIFE

Kategori: VARDAGEN

God Kväll!

Hoppas alla mår toppen! HAr varit två sena dagar för att jag jobbat till åtta och är inte hemma förrän nio och innan man ätit, hunnit varva ner och varit ute med vippen är klockan tjugo i tolv och snart läggdags! I måndags och i tisdags var jag ledig och då passade jag på att handla lite julklappar. Det blev även en till mig själv eller om jag ska vara korrekt så var det en julklapp till både mig och min sambo som vi delade på. Den har varit så efterlängtad eftersom jag bakar mycket här hemma och är trött på att knåda degen och blanda allt för hand, dagens I-lands problem, haha!




Vi hade svårt att välja bland alla dessa fantastiska färger som finns ute på marknaden men eftersom den är en investering 30 år framöver vill man köpa en neutral färg så att det passar i alla hushåll man kommer att bo i! Vi tattade på en som var ljus cremefärgad men den var med glitter vilket var sjukt irriterande så det blev en grå! Älskar den redan och jag kunde inte hålla fingrarna i styr utan var tvungen att baka något, blev inget mindre än två stora brödlimpor som uppskattades här hemma!




I tisdags spenderades dagen med mor och min bror med ännu mer julklappshandel och jag är så glad för min kära mor. Hon är så snäll hon eller är det jag som har varit väldigt snäll i år?! Nu måste jag ut med vippen så sov gott så hörs vi i morgon då jag tänkte berätta om min tandprocess och visa upp före/efter bilder med mina tänder!


Zzz..., M

KOMMENTARER:

  • malin säger:
    2012-01-12 | 22:02:49

    jag vill också ha en :) funderar på knallrosa! ;)

Kommentera inlägget här: