MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

BAD HAIRDAY

Kategori: VARDAGEN

God morgon! Sitter på tåget på väg till jobb! Hoppas ni alla mår toppen?! Som ni kanske ser så har jag färgat håret och jag tycker det ser förjävligt ut! Det började med att jag slingade håret i tisdags och när jag kom hem tyckte jag det blev lite väl randigt och valde därför att gå tillbaka till frisören igår. Jag brukar inte vara den som klagar men det var verkligen lite väl randigt för min smak! Vanligtvis brukar de lägga i en toning efter slingorna för att jämna ut färgen men det gjorde inte hon! Värt att poängtera att jag har bytat frisör!

Oavsett gjorde hon det igår och när jag tittar mig i spegeln efter att hon tvättat håret blir jag fan rädd! Det är oranget! Hon försöker lugna mig med att det inte blir så när vi fönat det men shi fick hon!

jag anser det fortfarande gå i orange och jag vantrivs! Jag är van att gå mot det kalla och INTE det varma! Ser ut som en misslyckad hemmablondering, enligt mig! Nu är frågan om jag ska tillbaka till henne IGEN eller om jag ska gå till någon annan som kanske kan rädda håret?! Vad säger ni? HJÄLP!!!


Kommentera inlägget här: