MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

BIGGEST LOOSER

Kategori: VARDAGEN

Sitter och kollar på Biggest looser på tv och tårarna bara rinner ner för min kind. Vilket fantastiskt program och vilka kämpar som är med! Vissa människor har tappat mer än 300% av sig själva, kan ni fatta det? Det är som att jag skulle ha gått ner till 13 kg. De är makalöst starka individer och vissa har heartbreaking historier och jag har inte svårt till tårar när det gäller emotionella program. Jag kan bli jäkligt inspirerad utav dessa människor när jag tittar på programmet och någonstans inne i mig vet jag att jag många gånger är för lat och att jag borde klaga mindre. Det finns de som har det värre och de klarar det efter mpnga om och men! Skärpning på mig och mitt klagande!  =)




Idag har jag varit med min bror och tittat på hans nya lägenhet som snart är färdigbyggd och det var jäkligt fint. Ska bli så roligt att ha honom närmare oss så vi kan ses oftare. =) Sen stack jag och sambon på lunch och tog en runda på stan för att leta efter en höstjacka till mig. Hittade en på MQ och det var lite utav ett impulsköp men samtidigt så är jag lite panikslagen eftersom jag inte vill använda min gås riktigt än.

Nu ska jag tvätta lite inför resan imorgon och snart är det dags för jobb. Åh jag är sjuuukt taggad inför Stockholm, kommer bli galet skoj! Hörs lite senare!


Love/ M
Kommentera inlägget här: