MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

BLOCKING OUT THE PAIN I FEEL INSIDE

Kategori: VARDAGEN

God kväll alla!
Vilken helg, händelserik helg, eller ja någorlunda i alla fall. I fredags var jag på "möte" med mitt lilla projekt och det gick bra och det kommer bli färdigtställt i mitten av december och jag längtar. Jag hoppas på att det kommer att bli bra och hoppas även på att ni kommer att gilla det. =)

I går var det jobb och det var en ovanligt lugn lördag men vi hann med en hel del inför inventeringen vi har nästa måndag och det är alltid bra eftersom det tar så lång tid. Måste slänga in en bild på käraste Malin och Fia från jobb som var på maskerad igår och då var såååå klockrena med sitt klädval, eller vad tycker ni? Haha, underbart!





I går var jag och sambon på en romantisk "date". Vi har bestämt att vi en gång i månaden ska bjuda ut varandra på restaurang som man själv inte har varit på och ska turas om! Det var första gången igår och det var sambon som fick äran att börja denna kommande tradition och det blev malmö, Vollmers restaurang. Väldigt trevligt, modernt gästgiveri med lokala råvaror, vilket vi gillar. Kan rekomenderas dock inte till de hungriga då det är lite mat, i alla fall på avsmakningsmenyn.

Idag var det åter jobb, även idag ovanligt lugnt med tanke på en kaotisk vecka vi har haft då det varit höstlov för småttingarna. Oavsett så passade jag på att fortsätta att förberedda inför inventeringen och när jag skulle skära sönder kartonger så slank kniven (brödkniv, för jag anser den vara bättre än vanlig kniv) rakt in i låret. Så där roligt. Arbetsmyra som jag är fortsatte jag skära kartonger efter att satt på plåster fast jag var skakis och lite halvt svimfärdig. Jag gick ut till Linn sen och visade henne och frågade vad hon tykte att jag skulle göra? Hon klöcktes när hon såg det...jag har verkligen ett hål i låret! Galet! Man kunde verkligen se vävnaden, usch! Ringde sjukvårdsupplysningen och de sa att jag måste sy det. Så jag stack ifrån jobb halv haltandes och fick sy! Det gick så fort så efter 15 min var jag på jobb igen och fortsatte jobba! HÄrligt! Vad gör man inte för sin arbetsplats.

Men nu värker benet rejält men hoppas på att det går över snart! Imorgon bitti ska jag åter till frissan och ger det en tredje chans! Jag håller alla fingrar och tår att det ska gå vägen annars blir det väl att jag får raka av mig håret eller nått!


Nu väntar EMA´s och alla bra framträdanden på MTV. Puss på er
Kommentera inlägget här: