MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

ANTON AUS TIROL

Kategori: RESOR

Godmorgon Sverige

Hoppas alla mår bra denna kalla och snöiga dag! Själv var man uppe med tuppen eftersom vi ska iväg til Branäs alldeles strax. Ska bli riktigt roligt och det har varit efterlängtat! Nu väntar vi på att Emma och Annie ska hämta upp oss och lilla vippen för att packa bilen och sen ska vi iväg.

Vippen var hos veterinären i fredags och det visade sig att han har en tumör i munnen, bakom hans ena huggtand, stackare. Det visade sig dock att den är godartad men vi måste ha den under uppsikt och ifall den skulle växa måste vi operera bort den., så varje morgon kollas han ordentligt i hopp om att den stannar som den är.
På kvällen åkte vi hem till Emma som fyllde år och åt god mat och hade allmänt trevligt.


Annars har det inte hänt mycket mer förutom jobb. Nu ropar husse på mig att det är dags att stänga av datorn, so i better listen to him! Hörs lite senare och jag lovar att jag bloggar från semestern, ska inte ha med datorn men bilder får jag lägga till i efterhand när jag kommer hem.





Ha en underbar dag! Puss på er


Kommentera inlägget här: