MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

SKELETON JACK MIGHT CATCH YOU IN THE BACK

Kategori: VARDAGEN

Vad fan, jag vet att jag suger på det här med uppdatering men jag har varit dödssjuk hela veckan, känndes det som. Kom hem som sagt på söndag kväll från göteborg och redan på tåget kände jag mig dålig. Måndag morgon vaknar jag med världens snuva och feber, tog en alvedon ihopp om at bli bättre och gå till jobbet i alla fall men det gick bara inte. Jag htar att vara sjuk och att vara hemma och jag skulle aldrig få för mig att stanna hemma för en förkylning. Jag har nu haft feber i 4 dagar och igår kväll innan jag lade mig hade jag 37,2 och blev sjukt glad. Stannade hemma idag också för att vara säker på att jag är på bättringsvägen och det känns som att jag återfunnit min balans i kroppen. Imorgon ska jag till jobb och det ska bli kul att få komma igång efter en vecka från helvetet.
Helgen i göteborg flög förbi som alltid men det var sinnes var kallat de har det där uppe, -20 var det på lördag kväll när vi åkte hem och det är inte så konstigt att man blev sjuk när jag bara hade på mig strumpbyxor och min outfit under jackan. Får skylla mig själv men trodde inte att det skulle vara så pass kallt.

På fredagan mötte jag upp Annie efter jobb och vi gick till Cristal bar och skålade för den underbara men kalla helgen. Efteråt gick vi till Heaven 23 för att äta göteborgs mest kända räkmacka och mötte upp två av Annies vänner, drack vin och hade sjukt trevligt.

Lördag morgon åkte vi in till Haga och käkade frulle på världens mysigaste café och strosade lite på secondhand butiker och köpte med mig olika oljor från en oljebutik.

Sedan körde vi till outleten Freeport med Josefin (Annies kusin som skulle med på maskeraden) och shoppde lite innan vi åkte hem och började göra oss i ordning inför maskeraden. Vid fem var vi färdiga och tog taxi till Peter för att förfesta och där vi även mötte upp resten av gänget. Det var riktigt roligt att se alla byta om och sjukt roligt hade vi. Vid nio åkte vi in till maskeraden och där stannade vi till två ungeför innan vi åkte hem med fyllekäk. Haha!



Ju senare på kvällen det blev desto galnare bilder och desto mer ville jag vara någon annan genom att "sno" andras tillbehör och testa dem.
På söndag låg mest i sängen och mös och kollade på tv innan Annie körde mig till stationen och fikade och släppte av mig vid tåget. Sjukt rolig helg men det hade kunnat vara lite varmare.
Kommentera inlägget här: