MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

SNORIGA STURE

Kategori: VARDAGEN

Hej bloggen och alla läsare

I lördags var vi som sagt på Stures i Malmö och fasiken vad besviken jag blev. Hade inga större förväntningar men servicen var urusel, förrätten badade i majonäs, lång väntan innan de plockade bort tallrikarna och över två timmar för att få i sig två små rätter. Huvudrätten var helt okej, hoppas på att vi träffade in på en dålig dag för det var verkligen inte okej.

I söndags och igår var det jobb som vanligt och nu är jag ledig i tre dagar, skönt. Igår kväll efter att jag hade ätit middag fick jag sjuka magsmärtor och var säker på att det var blingtarmen men det gick över efter ca två timmar. Kollade upp symptomen för blindtarm och jag prickade in 80% men eftersom det gick över kunde det inte vara det. Däremot har jag fortfarande "brännande" magsmärtor efter att jag ätit så fortsätter det så här får jag gå till läkaren.

Nu ska jag ligga raklång i soffan med vippen i min famn och kolla på film! =)


Kommentera inlägget här: