MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

LEAVING DESTINATION

Kategori: RESOR

Igår var jag på massage och pedikyr och det var jäkligt skönt må jag säg! Man måste passa på när man väl är här eftersom det är så billigt och de är otroligt duktiga. Jag ger mig inte på thaimassage då man alltid hör hur de stönar och skriker av smärta, inget för mig. Det roligaste är att när jag ligger och får min oljemassage hör jag hur en tjej börjar stöna i rummet intill, verkligen STÖNA! Jag var helt hundra på att hon fick något annat än massage men antagligen var det thaimassage. Det lät verkligen sjukt och nasty, jag kunde inte hålla mig så jag började skratta och det gjorde även hon som masserade mig.

Igår var näst sista dagen och vi gick till Harrys och åt vår "sista måltid", sjukt god mat! Efteråt strosade vi bland stånden som ligger vid strandpromenaden och sen hem.

Idag har vi legat poolside en stund och sedan gick jag på liten shoppingtur men hittade inget. Vi har även fixat med transfer och annat tråkigt inför imorgon. Imorgon bitti lämnar vi Patong, Phuket och tar flyget till Bangkok och landar runt halv ett. Där tar vi skytrain till MBK som är Thailands största shoppingmall med över 2000 butiker och 8 våningar. Sist jag var där var med Alle och vi gick bananas, haha. Man kan inte beskriva med ord hur stort det är, så där blir det nog S H O P P I N G!!! =)

Nu ska jag packa och lägga mig eftersom vi ska upp tidigt imorgon! Hörs vi inte imorgon så hörs vi i Schweden!

Sa was dee torn khum



KOMMENTARER:

  • Maria säger:
    2012-03-19 | 11:52:41

    Låter som ni har det hur bra som helst : ) Kul se bilder också! Lite sol här hemma idag, hoppas det håller i sig i veckan så blir det lite roligare för er att komma hem. Trevlig resa!! Kramar

Kommentera inlägget här: