MY DAY, MY LIFE, MY JOURNEY

PHI PHI ISLAND & KRABI

Kategori: RESOR

Då var det färdigt. Imorgon bitti (07.00) kommer taxi och hämtar upp oss på hotellet som tar oss till piren där vi tar båten över till Phi Phi island. Här stannar vi en natt och klockan tre på onsdag tar vi båten över till Krabi där vi stannar en eller två nätter. Vi ska hälsa på en gammal kollega till sambon som är i Krabi på semester och hälsar på sin bror som äger ett hotell som vi ska bo på. Ska bli super mysigt.

Hade varit kul att åka över till Koh lanta också för att en gammal kollega till mig är där men det hinner vi inte tyvärr inte. Man kan ju inte göra allt! 

Nu har vi precis kommit hem efter att ha käkat middag och ska försöka lägga oss i tid men eftersom klockan redan är elva har jag svårt att tro att jag kommer somna innan tolv, natt uggla som jag är. Idag har vi verkligen inte gjort många knop, bara legat vid poolen och jag är snart färdig med boken. Vilkej filur Zlatan är, haha, kan inget annat än att gilla mannen starkt.



Bilden är tagen i förra veckan
Kommentera inlägget här: